Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:03, 29 Paź 2007 Temat postu: System (BETA 0.1) [nieaktualny] |
|
|
SYSTEM NIEAKTUALNY.
Monarcha
Imię: x
Nazwa Królestwa: x
Statystyki:
Punkty: 20
Zarządzanie: x
Wojsko: x
Autorytet: x
Pobożność: x
PW (Polityka Wewnętrzna)
- WP Arystokracja +
0 – 10
Ary: Każdy pkt powyżej 5 daje + do Zarządzania, ale obniża Autorytet.
Plu: Każdy pkt poniżej 5 daje + do Autorytetu, ale obniża Zarządzenie.
- Wolny Handel Merkantylizm +
0 – 10
Mer: Dochód Z + 5 za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża SL.
WH: Dochód SL + 5 za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża Z.
- Ilość Jakość +
0 – 10
Jak: Każdy pkt powyżej 5 daje + (0,5) do A jednostek, ale obniża SL (- 5 za pkt)
Ilo: Każdy pkt powyżej 5 daje + SL (+5 za pkt), ale obniża A jednostek
- Obskurantyzm Innowacyjność +
0 – 10
Inn: + 5 % do szybszego wynajdowania technologii ekonomicznych, - 5 Drewno i Kamień
Obs: + 5 do Kamienia i Drewna, ale obniża o 5 % za każdy pkt szybkość wynajdowania technologi ekonomicznych
Surowce (Początek)
50 Z
100 Drewna
100 Kamień
100 Żywność
0 Żelaza
50 SL
Budynki
Ekonomia
Czas: 1 d
Kopalnia złota poz. 1 (Drewno: 20, Kamień: 10, SL: 10)
+ 10 Z/ 1 d
Kopalnia żelaza poz. 1 (Drewno: 20, Kamień: 10, SL: 10)
+ 5 Ż / 1 d
Tartak poz. 1 (Drewno: 5, Z: 5, SL: 5)
+ 20/ 1 d
Kamieniołom poz. 1 (Drewno: 20, Z:5, SL: 10)
+ 15/ 1 d
Farma poz. 1 (Drewno: 5, Kamień 5, SL: 5)
+ 10/ 1 d
1x = + 5 SL/ 1 d
5 SL = - 1 Żywność
Market (Wymiana) (Drewno: 10, Kamień: 10, Złoto: 10, SL: 10)
Możliwość wymiany dóbr. (w zależności od dnia i zapotrzebowania różne ceny)
Wojsko
Czas: 2 d
Koszary (20 Drewno, 20 Kamienia, 10 Złota, 15 SL)
- Możliwość rekrutacji wojska
Fort (20 Drewna, 35 Kamienia, 15 Z, 10 Żywnośc, 20 SL)
- Zwiększa szanse obrony
Infrastruktura
Droga (1 Z)
- Możliwośc budowania budynków po za obszarem księstwa
Most (1 Drewna, 2 Z)
- Możliwosć przeprawienia się przez rzekę
Monarcha (Umiejętności)
Zarządzanie: Każdy punkt daje + 1 do każdego z surowców (oprócz Ż)
Wojsko: Każdy punkt obniża koszt rekrutacji wojska oraz opracowywania technologii wojskowej o 5 %
Autorytet: Każdy punkt daje + 5 do SL i + 1 do Z
Pobożność: Każdy punkt daje + 2 do każdego z surowców i - 5 % opracowywania wszystkich technologii.
Technologie
Ekonomia:
(budowanie fabryk poz. 2) (czas wynajdowania technologi - Ekonomia = 4 dni w grze = 1 dzień)
- Rozbudowa kopalń (10 Drewna, 45 Z, 20 Kamienia, 20 Żywność)
- Rozbudowa tartaków (30 Drewna, 10 Z, 5 Kamienia,10 Żywność)
- Rozbudowa kamieniołomów (10 Drewna, 5 Z, 30 Kamienia, 10 Żywność)
- Nowe sposoby nawadniania pól (15 Drewno, 15 Z, 10 Żywność)
- Nowe drogi handlowe (20 Drewno, 20 Kamienia, 10 Z, 10 Żywność)
Wojsko:
(ulepszenie jednostek) (czas wynajdowania technologi - Wojsko = 6 dni w grze = 36 godzin)
- Wynalezienie pik (15 Drewna, 5 Ż, 10 Z)
- Hartowanie żelaza (5 Ż, 20 Z)
- Długie łuki (20 Drewna, 10 Z)
- Nowe metody szkolenia (45 Z, 10 Żywności)
Jednostki
Włócznik (1 SL, 1 Drewna, 1 Z)
Miecznik (1 SL, 1 Żelaza, 3 Z)
Łucznik (1 SL, 1 Drewna, 2 Z)
Jednostki (Statystyki)
Włócznik
PŻ: 15
A: 5
O: 3
Z: 2
Miecznik
PŻ: 20
A: 10
O: 5
Z: 1
Łucznik
PŻ: 10
A: 5
O: 0
Z: 5
Czas
1 d = 6 h
Skróty
Z = Złoto
Ż = Żelazo
SL - Siła Ludzka (po prostu ludność)
Post został pochwalony 0 razy
|
|