|
www.reignorfall.fora.pl Beta 0.4.2
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:05, 29 Paź 2007 Temat postu: System |
|
|
Powstał (przy pomocy Rayot'a) System (BETA 0.1 ), oczywiście jest póki co bardzo niedopracowany i biedny, ale będzie się rozwijać, znajdziecie go w kategorii RoF/Zasady
Reign or Fall
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Wto 16:25, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 16:25, 30 Paź 2007 Temat postu: 0.1.1 |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.1.1]
*Zmiana trwania dnia w grze z 6 na 4 godziny czasu rzeczywistego.
*Zmiana czasu budowy budynków z 6 na 4 godziny czasu rzeczywistego.
*Nowe skróty
# UM - Umiejętności Monarchy
# X - Oznacza jedną kratkę na mapie
# WH - Wolny Handel
# T - Czas (wynajdowania/rekrutacji)
*Zmiana UM - Wojsko:
# - 5% koszt jednostek za każdy punkt
# - 5% czas wynajdowania technologi z dziedziny Wojsko
*Nowa dziedzina technologii: Infrastruktura
*Nowy budynek: Szkoła
# Szkoła (50 D. 50 K, 5 Z, 25 SL)
# Możliwość dodania więcej naukowców w celu przyspieszenia wynajdowania technologii. Standardowo jest 25/50 SL, każdy kolejny SL przyspiesza opracowanie technologii o 1 %.
# Nie pojawia się na mapie, znajduje się w "głównej wiosce" i jest dopisana (gdy powstanie) w Stan "Nazwa Królestwa"
# Technologie - Ekonomia: Szkoła
# Technologie - Wojsko: Szkoła, Koszary
# Technologie - Infrastruktura: Szkoła
*Możliwość odkrywania i kolonizowania.
# Odkrywanie (odkrywa białą kratkę) (10 SL, 5 Z / X)
# Kolonizowanie (5 SL, 10 Z / X)
# Kolonie - aby Kolonia powstała musisz skolonizować miejsce cztery razy . Kolonia staje się odrębnym miastem pod twoim panowaniem i nie wymaga połączenia drogą z innym.
*Dodanie zadowolenia
# Każdy punkt autorytetu dodaje + 3 % do zadowolenia.
# Każdy punkt Arystokracji obniża zadowolenie o 2 %
# Każdy punkt Plutokracji zwiększa zadowolenie o 2 %
# Każdy punkt Merkantylizmu obniża zadowolenie o 1 %
# Każdy punkt WH zwiększa zadowolenie o 1 %
# Bonusy/Kary Zadowolenia
% (procent) E (efekt)
0 % E: - 20% produkcja wszystkich surowców.
25 % E: - 10% produkcja wszystkich surowców
50 % E: Brak efektu (domyślnie)
75 % E: + 10 % produkcja wszystkich surowców
100% E: + 20 % produkcja wszystkich surowców
*Nowe technologie
# Ekonomia:
- Podatki (150 Z) (T: 9 d)
Pobieranie podatków, a zadowolenie
Wartość podatków [0-10] (Zmiana za pomocą PW)
^5 liczbą domyślną
^Każdy punkt "w lewo" - 3 % produkcji Z, + 2 % zadowolenie, + 1 % SL
^Każdy punkt "w prawo" + 3 % produkcji Z, - 2 % zadowolenie, - 1 % SL
- Rozbudowa domów (5 D i K za każdy X) (T: 6 d)
Efekt: + 2 SL na każdą kratkę (domyślnie, każda kratka "produkuje" 5 SL)
- Doktryna [Drewno, Kamień] (50 Z) (T: 3 d)
Efekt: + 10% produkcji D i K, - 5 % Żelaza.
LUB
- Doktryna [Żelazo] (55 Z) (T: 3 d)
Efekt: + 20 % produkcji Żelaza, - 10 % D i K
# Wojsko
Brak (póki co)
# Infrastruktura
- Górskie drogi (20 D, 20 K, 10 Z) (T: 3 d)
Efekt: Możliwość budowania dróg w górach, na złożach złota i żelaza (koszt dróg ten sam)
*Zaokrąglanie wartości zawsze do góry
*Podział SL na pracujących/wszystkich/ilość ludzi jaką jesteś w stanie pomieścić (głowne miasto = 500)
*Nowy budynek: Wioska
# Wioska (25 D, 25 K, 5 Żywności)
Efekt: Robi miejsce dla 200 SL, zajmuje 1 X
*Powstanie tematu bugi, zgłaszajcie swoje zażalenia.
Zasady obowiązują od jutra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Wto 23:27, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 20:43, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.1.1b]
*Jako że przyrost surowców jest drastycznie szybki postanowiłem rozwiązać to w inny sposób.
Jak wiadomo wszyscy jesteśmy mniej więcej w godzinach 16 - 22, dlatego też postanowiłem rozwiązać to tak
16 - 20 - dzień pierwszy.
20 - 16 - dzień drugi.
Wynajdowanie wynalazków będzie jednak nadal przebiegać w godzinach, zaś PW będzie po jednym na dzień rzeczywisty, trochę namieszałem ale to i tak super beta
*Surowce odejmuje dopiero PO zbudowaniu obiektu.
*Ponowne wydłużenie czasu budowy budynków do 6 h (z 4 h, nawet nie wykorzystaliśmy tego w praktyce)
Ważne od jutra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Wto 23:26, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 22:37, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.1.1c]
*Dodanie map ekonomicznych, politycznych i złóż żelaza
*Zmiana nazwy z Plutokracja na Władza proletariatu (bo nie miało zbytnio sensu )
*Nowy skrót
# WP - władza proletariatu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Śro 21:33, 31 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 17:27, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.1.2]
*Dyplomacja
# Wiadomości dyplomatyczne (treść wiadomości podajesz w zleceniach, koszt: 1 Z)
# Nowy budynek: Ambasada (120 D, 80 K, 20 Z, 20 SL)
Niezbędny m.i.n. do wchodzenia w sojusze
# Sojusz
Warunki:
- Obaj gracze muszą widzieć co najmniej jedną swoją prowincję (możliwa wymiana odkryć o tym dalej)
- Obaj gracze muszą mieć ambasadę poz.1
Dalej o sojuszach.
- Powstanie dział tak jak Królestwa, z nazwą Sojusze, gdzie będzie Spis i sojusz, w którym będzie znajdować się gracz. Powstanie osobno mapa sojuszu i stan sojuszu oraz hala przywódców, gdzie będą prowadzone rozmowy między członkami sojuszu
# Wymiana odkryć
Warunki:
- Gracz musi spotkać jakąkolwiek jednostkę/obiekt gracza, z którym chcę się wymienić. Gracze ustalają cenę wymiany między sobą.
- Sojusz to automatyczna wymiana odkryć.
# Wymiana dóbr
Warunki:
- Market poz.3
- Gracz musi spotkać jakąkolwiek jednostkę/obiekt gracza, z którym chcę się wymienić. Gracze ustalają cenę wymiany między sobą.
*Szybkość jednostek wojskowych
Włócznik: 5 X/d
Miecznik: 4 X/d
Łucznik: 5 X/d
*Nowy skrót
# SLW - Siła Ludzka Wojsko
*Siła ludzka - Wojsko
# Żołnierze są odejmowani od zwykłego SL i są doliczani do SLW. Zjadają tyle samo żywności.
*Wysyłanie wojska/Wojna
# Wojna zmniejsza zadowolenie o 0,5 % z każdym dniem
# Aby zaatakować przeciwnika, wystarczy go odkryć i chcieć go złupić
# System walki: Brak, 1 listopada już pewnie będzie
# Wysłane wojsko potrzebuje zabrać ze sobą tyle jedzenia ile zjadłoby w tym czasie będąc w mieście (gdy tego nie zrobisz spada zadowolenie o 5 % za każde 100 żywności za mało [do powrotu lub zniszczenia wojsk])
# Grabienie
- Jest możliwe na każdej prowincji przeciwnika, która nie jest drogą ani kolonią.
- Po zajęciu prowincji ilość łupu jest zależna od ilości fabryk przeciwnika. Dla przykładu zajmujemy tartak, przeciwnik ma dwa tartaki. W ten sposób zajmujemy 50 % drewna przeciwnika.
- W wypadku odbicia prowincji do 7 dni rzeczywistych przeciwnik otrzymuje 50 % SWOICH surowców, które stracił. Dopiero po 7 dniach zabiera tyle łupu, jak gdyby atakował wroga.
*Mapa polityczna - zmiany
# Kolonie, drogi, prowincje przeciwnika zajęte i będące pod kontrolą poniżej siedmiu dni, mają na mapie jaśniejszy kolor.
*Tubylcy
# Dodanie pojedynczych prowincji zajętych przez tubylców. (Szukajcie a znajdziecie )
*Budynki nie produkcyjne
Markety, koszary, ambasady, szkoły, forty itp. nie pojawiają się na mapie, są dopisywane do tematu "Stan"
*Budynki/Technologie 2 i 3 poziomowe
Koszt wszystkich budynków i technologii wzrasta x2 co każdy poziom.
Tak samo przyrost fabryk wzrasta x2
W Stosunku do poziomu poprzedniego !
*Szpiegostwo
# Technologia Wojsko - Szpiegostwo (200 Z)
Warunki:
- Szkoła (poz 3)
- Ambasada (poz 1)
Koszt szpiegowania:
- 1 SL, 40 Z)
Szanse:
Zadowolenie przeciwnika.
0% + 10 % szansy
25 % + 5 % szansy
50 % + 0 % szansy
75 % - 5 % szansy
100% - 10 % szansy
Każdy punkt Autorytetu zmniejsza szansę o 2 %
Każdy punkt WP zmniejsza szansę o 2 %
Każdy punkt WH zmniejsza szansę o 1 %
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 17:49, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.1.2b]
*Podział punktów PW w temacie "Stan" na Obecna ilość PW/Maksymalna ilość PW
*Doliczenie w kartach minusów od PW (uwzględniane były już przedtem)
*Dodanie w rankingu działu "Zadowolenie"
*Przypominam możecie robić jednocześnie dwie czynności.
*Brak żywności.
# Brak żywności skutkuje spadkiem zadowolenie natychmiastowo o 20% i o 0,5 % z każdym następnym dniem w grze.
# Innym efektem braku żywności jest wymieranie ludzi. 5 % SL bez jedzenia każdego dnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 18:19, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.1.2c]
*Nowe zasady UM
Zarządzanie: Każdy punkt daje + 2% do każdego z surowców (oprócz Ż)
Autorytet: Każdy punkt daje + 5% do SL i + 2% do Z
Pobożność: Każdy punkt daje + 5% do każdego z surowców i - 5 % opracowywania wszystkich technologii.
(mowa o produkcji surowców)
# Przy wartościach minusowych plusy procentowe nie działają.
*Ranking
# Siła wojskowa
# Ilość technologii
*Fort, a szpiegostwo
# Fort zmniejsza szanse udane szpiegostwa (dla przeciwnika) o 15%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:34, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.2]
Ważne!!!
Chodzi o UM (Umiejętności Monarchy), strasznie zostało namieszane tak, ze sam się pogubiłem.
Musicie rozdać punkty UM od nowa, tym razem jednak zasady są następujące.
Punktów: 15, max 5 w dany atrybut (których właściwości uległy sporej zmianie)
Wszystkie kopalnie które zbudowaliście zostają, więc nei ma się co martwić.
Póki co napisze tymczasowy dochód bez UM.
A poniżej właściwości UM (za 1 pkt)
Zarządzanie: Każdy punkt daje + 5% do każdego z surowców (oprócz Ż)
Wojsko: - 10 % koszt jednostek wojskowych, - 10% czas odpracowywania technologii wojskowych, - 5 % koszt opracowywania technologii wojskowych, - 5 % koszt obiektów wojskowych
Autorytet: Każdy punkt daje + 10% do SL i + 5% do Z, + 5 % do zadowolenia
Pobożność: Każdy punkt daje + 10% do każdego z surowców i - 10 % opracowywania wszystkich technologii.
Edit:
Zmianie ulega także system PW, czyli wasza karta uległa całkowicie zmianie.
System PW jest podobny, z tym, że do rozdania jest 15 pktów (co jest także maksem waszych punktów PW)
Maksymalna ilość atrybutu PW to 10
- WP Arystokracja +
0 – 10
Ary: Każdy pkt powyżej 5 daje + 1 do Zarządzania, ale obniża Autorytet o 1.
Plu: Każdy pkt poniżej 5 daje + 1 do Autorytetu, ale obniża Zarządzenie 0 1.
- Wolny Handel Merkantylizm +
0 – 10
Mer: Dochód Z + 5% za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża dochód SL o 5%.
WH: Dochód SL + 5% za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża dochód Z o 5% .
- Ilość Jakość +
0 – 10
Jak: Każdy pkt powyżej 5 daje + 20% do A jednostek, ale obniża SL (- 5% za pkt)
Ilo: Każdy pkt powyżej 5 daje + SL (+5% za pkt), ale obniża A jednostek (-20%)
- Obskurantyzm Innowacyjność +
0 – 10
Inn: + 10 % do szybszego wynajdowania technologii ekonomicznych, - 5% produkcji Drewno i Kamień
Obs: + 5% do produkcji Kamienia i Drewna, ale obniża o 10 % za każdy pkt szybkość wynajdowania technologi ekonomicznych
Niedługo napiszę poprawny System (BETA 0.2), gdzie będzie wszystko poprawnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:54, 31 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.2b]
*Rozszerzenie tematu "Stan" w królestwie
*Nowa technologia
- Nowe odmiany pszenicy (Drewno: 60, Kamień: 10, Z: 15) [czas: 30 minut]
Wymagania: Szkoła poz.1
Efekt: + 100% produkcja żywności.
*Jako że prawie wszyscy mają problem z SL, będzie ono doliczane RAZ dziennie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 0:10, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.2c]
*Skrócenie czasu odkrywania do 30 minut
*Skrócenie czasu kolonizowania do 2 godzin
* Dodanie do rankingu
# Odkrycia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 11:54, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.2d]
*Czas rekrutacji jednostek wojskowych
# Włócznik (3 minuty)
# Miecznik (5 minut)
# Łucznik (4 minuty)
*Dodanie do królestw z Marketem działu "Wymiana dóbr" w Stan. O szczegóły wymiany piszcie w zleceniach.
*Dodanie do królestw z Koszarami działu "Wojsko" w Stan.
*Punkty PW
# Mogą być ponownie rozdawane/zmieniane i nie liczą się do czynności (znaczy, że mozecie budować 2 budynki i tak rozdawać punkty PW)
# PW można zmieniać co 2 dni w jakiej się chce ilości
# Zbyt częsta zmiana PW (3 razy w tygodniu) zmniejsza zadowolenie (na tydzień) o 5 %
*Brak domów.
# Brak domów skutkuje spadkiem zadowolenie natychmiastowo o 10% i o 0,5 % z każdym następnym dniem w grze.
# Innym efektem braku domów jest wymieranie ludzi. 2 % SL bez domu każdego dnia.
*Ranking
# Zmiana nazwy z "Ilość wojsko" na "Siła militarna"
Włocznik = 1 pkt SM (siły militarnej)
Miecznik = 2 pkt SM
Łucznik = 1 pkt SM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:33, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.2.1]
*Zarządzanie nie daje bonusu do SL (powinniście się cieszyć )
*Ranking
# Usunięcie ilości SM w rankingu
*Dodanie opcji rozrastania wiosek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 10:53, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.2.1b]
*Usprawnienie działu systemu "Kolejne budynki/technologie"
Po szczegóły zapraszam do tematu
*Zadowolenie nie dodaje % do produkcji SL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reinger
Administrator
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:48, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Reign or Fall [PBF Beta 0.2.2]
*Kolonie
# Po udanym kolonizowaniu (4 kolonistów wysłanych) można zbudować miasto (50 D, 50 K, 10 Z).
# Koszt każdego kolejnego miasta jest równy x2
Ważne!!!
*SL
# Jako że przyrost SL jest ciągle drastycznie duży, zmieniam przyrost ludzi na kratką z 5 na 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|