Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna www.reignorfall.fora.pl
Beta 0.4.2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna -> RoF Gra
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:05, 29 Paź 2007    Temat postu: System

Powstał (przy pomocy Rayot'a) System (BETA 0.1 Smile ), oczywiście jest póki co bardzo niedopracowany i biedny, ale będzie się rozwijać, znajdziecie go w kategorii RoF/Zasady

Reign or Fall


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Wto 16:25, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 16:25, 30 Paź 2007    Temat postu: 0.1.1

Reign or Fall [PBF Beta 0.1.1]

*Zmiana trwania dnia w grze z 6 na 4 godziny czasu rzeczywistego.

*Zmiana czasu budowy budynków z 6 na 4 godziny czasu rzeczywistego.

*Nowe skróty

# UM - Umiejętności Monarchy
# X - Oznacza jedną kratkę na mapie
# WH - Wolny Handel
# T - Czas (wynajdowania/rekrutacji)

*Zmiana UM - Wojsko:

# - 5% koszt jednostek za każdy punkt
# - 5% czas wynajdowania technologi z dziedziny Wojsko

*Nowa dziedzina technologii: Infrastruktura

*Nowy budynek: Szkoła

# Szkoła (50 D. 50 K, 5 Z, 25 SL)

# Możliwość dodania więcej naukowców w celu przyspieszenia wynajdowania technologii. Standardowo jest 25/50 SL, każdy kolejny SL przyspiesza opracowanie technologii o 1 %.
# Nie pojawia się na mapie, znajduje się w "głównej wiosce" i jest dopisana (gdy powstanie) w Stan "Nazwa Królestwa"

# Technologie - Ekonomia: Szkoła
# Technologie - Wojsko: Szkoła, Koszary
# Technologie - Infrastruktura: Szkoła

*Możliwość odkrywania i kolonizowania.

# Odkrywanie (odkrywa białą kratkę) (10 SL, 5 Z / X)
# Kolonizowanie (5 SL, 10 Z / X)
# Kolonie - aby Kolonia powstała musisz skolonizować miejsce cztery razy . Kolonia staje się odrębnym miastem pod twoim panowaniem i nie wymaga połączenia drogą z innym.

*Dodanie zadowolenia

# Każdy punkt autorytetu dodaje + 3 % do zadowolenia.
# Każdy punkt Arystokracji obniża zadowolenie o 2 %
# Każdy punkt Plutokracji zwiększa zadowolenie o 2 %
# Każdy punkt Merkantylizmu obniża zadowolenie o 1 %
# Każdy punkt WH zwiększa zadowolenie o 1 %

# Bonusy/Kary Zadowolenia

% (procent) E (efekt)

0 % E: - 20% produkcja wszystkich surowców.
25 % E: - 10% produkcja wszystkich surowców
50 % E: Brak efektu (domyślnie)
75 % E: + 10 % produkcja wszystkich surowców
100% E: + 20 % produkcja wszystkich surowców

*Nowe technologie

# Ekonomia:

- Podatki (150 Z) (T: 9 d)

Pobieranie podatków, a zadowolenie

Wartość podatków [0-10] (Zmiana za pomocą PW)

^5 liczbą domyślną
^Każdy punkt "w lewo" - 3 % produkcji Z, + 2 % zadowolenie, + 1 % SL
^Każdy punkt "w prawo" + 3 % produkcji Z, - 2 % zadowolenie, - 1 % SL

- Rozbudowa domów (5 D i K za każdy X) (T: 6 d)

Efekt: + 2 SL na każdą kratkę (domyślnie, każda kratka "produkuje" 5 SL)

- Doktryna [Drewno, Kamień] (50 Z) (T: 3 d)

Efekt: + 10% produkcji D i K, - 5 % Żelaza.

LUB

- Doktryna [Żelazo] (55 Z) (T: 3 d)

Efekt: + 20 % produkcji Żelaza, - 10 % D i K

# Wojsko

Brak (póki co)

# Infrastruktura

- Górskie drogi (20 D, 20 K, 10 Z) (T: 3 d)

Efekt: Możliwość budowania dróg w górach, na złożach złota i żelaza (koszt dróg ten sam)

*Zaokrąglanie wartości zawsze do góry

*Podział SL na pracujących/wszystkich/ilość ludzi jaką jesteś w stanie pomieścić (głowne miasto = 500)

*Nowy budynek: Wioska

# Wioska (25 D, 25 K, 5 Żywności)

Efekt: Robi miejsce dla 200 SL, zajmuje 1 X

*Powstanie tematu bugi, zgłaszajcie swoje zażalenia.

Zasady obowiązują od jutra Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Wto 23:27, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 20:43, 30 Paź 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.1.1b]

*Jako że przyrost surowców jest drastycznie szybki postanowiłem rozwiązać to w inny sposób.

Jak wiadomo wszyscy jesteśmy mniej więcej w godzinach 16 - 22, dlatego też postanowiłem rozwiązać to tak

16 - 20 - dzień pierwszy.
20 - 16 - dzień drugi.

Wynajdowanie wynalazków będzie jednak nadal przebiegać w godzinach, zaś PW będzie po jednym na dzień rzeczywisty, trochę namieszałem ale to i tak super beta Razz

*Surowce odejmuje dopiero PO zbudowaniu obiektu.

*Ponowne wydłużenie czasu budowy budynków do 6 h (z 4 h, nawet nie wykorzystaliśmy tego w praktyce)


Ważne od jutra


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Wto 23:26, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 22:37, 30 Paź 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.1.1c]

*Dodanie map ekonomicznych, politycznych i złóż żelaza

*Zmiana nazwy z Plutokracja na Władza proletariatu (bo nie miało zbytnio sensu Razz)

*Nowy skrót

# WP - władza proletariatu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Śro 21:33, 31 Paź 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 17:27, 31 Paź 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.1.2]

*Dyplomacja

# Wiadomości dyplomatyczne (treść wiadomości podajesz w zleceniach, koszt: 1 Z)

# Nowy budynek: Ambasada (120 D, 80 K, 20 Z, 20 SL)

Niezbędny m.i.n. do wchodzenia w sojusze

# Sojusz

Warunki:

- Obaj gracze muszą widzieć co najmniej jedną swoją prowincję (możliwa wymiana odkryć o tym dalej)
- Obaj gracze muszą mieć ambasadę poz.1

Dalej o sojuszach.

- Powstanie dział tak jak Królestwa, z nazwą Sojusze, gdzie będzie Spis i sojusz, w którym będzie znajdować się gracz. Powstanie osobno mapa sojuszu i stan sojuszu oraz hala przywódców, gdzie będą prowadzone rozmowy między członkami sojuszu

# Wymiana odkryć

Warunki:

- Gracz musi spotkać jakąkolwiek jednostkę/obiekt gracza, z którym chcę się wymienić. Gracze ustalają cenę wymiany między sobą.
- Sojusz to automatyczna wymiana odkryć.

# Wymiana dóbr

Warunki:

- Market poz.3
- Gracz musi spotkać jakąkolwiek jednostkę/obiekt gracza, z którym chcę się wymienić. Gracze ustalają cenę wymiany między sobą.

*Szybkość jednostek wojskowych

Włócznik: 5 X/d
Miecznik: 4 X/d
Łucznik: 5 X/d

*Nowy skrót

# SLW - Siła Ludzka Wojsko

*Siła ludzka - Wojsko

# Żołnierze są odejmowani od zwykłego SL i są doliczani do SLW. Zjadają tyle samo żywności.

*Wysyłanie wojska/Wojna

# Wojna zmniejsza zadowolenie o 0,5 % z każdym dniem
# Aby zaatakować przeciwnika, wystarczy go odkryć i chcieć go złupić Smile
# System walki: Brak, 1 listopada już pewnie będzie
# Wysłane wojsko potrzebuje zabrać ze sobą tyle jedzenia ile zjadłoby w tym czasie będąc w mieście (gdy tego nie zrobisz spada zadowolenie o 5 % za każde 100 żywności za mało [do powrotu lub zniszczenia wojsk])

# Grabienie

- Jest możliwe na każdej prowincji przeciwnika, która nie jest drogą ani kolonią.
- Po zajęciu prowincji ilość łupu jest zależna od ilości fabryk przeciwnika. Dla przykładu zajmujemy tartak, przeciwnik ma dwa tartaki. W ten sposób zajmujemy 50 % drewna przeciwnika.
- W wypadku odbicia prowincji do 7 dni rzeczywistych przeciwnik otrzymuje 50 % SWOICH surowców, które stracił. Dopiero po 7 dniach zabiera tyle łupu, jak gdyby atakował wroga.

*Mapa polityczna - zmiany

# Kolonie, drogi, prowincje przeciwnika zajęte i będące pod kontrolą poniżej siedmiu dni, mają na mapie jaśniejszy kolor.

*Tubylcy

# Dodanie pojedynczych prowincji zajętych przez tubylców. (Szukajcie a znajdziecie Razz)

*Budynki nie produkcyjne

Markety, koszary, ambasady, szkoły, forty itp. nie pojawiają się na mapie, są dopisywane do tematu "Stan"

*Budynki/Technologie 2 i 3 poziomowe

Koszt wszystkich budynków i technologii wzrasta x2 co każdy poziom.

Tak samo przyrost fabryk wzrasta x2

W Stosunku do poziomu poprzedniego !

*Szpiegostwo

# Technologia Wojsko - Szpiegostwo (200 Z)

Warunki:

- Szkoła (poz 3)
- Ambasada (poz 1)

Koszt szpiegowania:

- 1 SL, 40 Z)

Szanse:

Zadowolenie przeciwnika.

0% + 10 % szansy
25 % + 5 % szansy
50 % + 0 % szansy
75 % - 5 % szansy
100% - 10 % szansy

Każdy punkt Autorytetu zmniejsza szansę o 2 %
Każdy punkt WP zmniejsza szansę o 2 %
Każdy punkt WH zmniejsza szansę o 1 %


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 17:49, 31 Paź 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.1.2b]

*Podział punktów PW w temacie "Stan" na Obecna ilość PW/Maksymalna ilość PW

*Doliczenie w kartach minusów od PW (uwzględniane były już przedtem)

*Dodanie w rankingu działu "Zadowolenie"

*Przypominam możecie robić jednocześnie dwie czynności.

*Brak żywności.

# Brak żywności skutkuje spadkiem zadowolenie natychmiastowo o 20% i o 0,5 % z każdym następnym dniem w grze.

# Innym efektem braku żywności jest wymieranie ludzi. 5 % SL bez jedzenia każdego dnia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 18:19, 31 Paź 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.1.2c]

*Nowe zasady UM

Zarządzanie: Każdy punkt daje + 2% do każdego z surowców (oprócz Ż)
Autorytet: Każdy punkt daje + 5% do SL i + 2% do Z
Pobożność: Każdy punkt daje + 5% do każdego z surowców i - 5 % opracowywania wszystkich technologii.

(mowa o produkcji surowców)

# Przy wartościach minusowych plusy procentowe nie działają.

*Ranking

# Siła wojskowa
# Ilość technologii

*Fort, a szpiegostwo

# Fort zmniejsza szanse udane szpiegostwa (dla przeciwnika) o 15%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:34, 31 Paź 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.2]

Ważne!!!

Chodzi o UM (Umiejętności Monarchy), strasznie zostało namieszane tak, ze sam się pogubiłem.

Musicie rozdać punkty UM od nowa, tym razem jednak zasady są następujące.

Punktów: 15, max 5 w dany atrybut (których właściwości uległy sporej zmianie)

Wszystkie kopalnie które zbudowaliście zostają, więc nei ma się co martwić.

Póki co napisze tymczasowy dochód bez UM.

A poniżej właściwości UM (za 1 pkt)

Zarządzanie: Każdy punkt daje + 5% do każdego z surowców (oprócz Ż)
Wojsko: - 10 % koszt jednostek wojskowych, - 10% czas odpracowywania technologii wojskowych, - 5 % koszt opracowywania technologii wojskowych, - 5 % koszt obiektów wojskowych
Autorytet: Każdy punkt daje + 10% do SL i + 5% do Z, + 5 % do zadowolenia
Pobożność: Każdy punkt daje + 10% do każdego z surowców i - 10 % opracowywania wszystkich technologii.

Edit:

Zmianie ulega także system PW, czyli wasza karta uległa całkowicie zmianie.

System PW jest podobny, z tym, że do rozdania jest 15 pktów (co jest także maksem waszych punktów PW)

Maksymalna ilość atrybutu PW to 10

- WP Arystokracja +

0 – 10

Ary: Każdy pkt powyżej 5 daje + 1 do Zarządzania, ale obniża Autorytet o 1.
Plu: Każdy pkt poniżej 5 daje + 1 do Autorytetu, ale obniża Zarządzenie 0 1.

- Wolny Handel Merkantylizm +

0 – 10

Mer: Dochód Z + 5% za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża dochód SL o 5%.
WH: Dochód SL + 5% za każdy pkt., powyżej 5, ale obniża dochód Z o 5% .

- Ilość Jakość +

0 – 10

Jak: Każdy pkt powyżej 5 daje + 20% do A jednostek, ale obniża SL (- 5% za pkt)
Ilo: Każdy pkt powyżej 5 daje + SL (+5% za pkt), ale obniża A jednostek (-20%)

- Obskurantyzm Innowacyjność +

0 – 10

Inn: + 10 % do szybszego wynajdowania technologii ekonomicznych, - 5% produkcji Drewno i Kamień
Obs: + 5% do produkcji Kamienia i Drewna, ale obniża o 10 % za każdy pkt szybkość wynajdowania technologi ekonomicznych

Niedługo napiszę poprawny System (BETA 0.2), gdzie będzie wszystko poprawnie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 22:48, 31 Paź 2007    Temat postu:

Jest już temat gdzie skompletowałem system BETA 0.2, zapraszam do lektury Razz XD

http://www.reignorfall.fora.pl/zasady,3/system-beta-0-2,30.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reinger dnia Czw 12:07, 01 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 22:54, 31 Paź 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.2b]

*Rozszerzenie tematu "Stan" w królestwie

*Nowa technologia

- Nowe odmiany pszenicy (Drewno: 60, Kamień: 10, Z: 15) [czas: 30 minut]

Wymagania: Szkoła poz.1

Efekt: + 100% produkcja żywności.

*Jako że prawie wszyscy mają problem z SL, będzie ono doliczane RAZ dziennie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 0:10, 01 Lis 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.2c]

*Skrócenie czasu odkrywania do 30 minut

*Skrócenie czasu kolonizowania do 2 godzin

* Dodanie do rankingu

# Odkrycia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 11:54, 01 Lis 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.2d]

*Czas rekrutacji jednostek wojskowych

# Włócznik (3 minuty)
# Miecznik (5 minut)
# Łucznik (4 minuty)

*Dodanie do królestw z Marketem działu "Wymiana dóbr" w Stan. O szczegóły wymiany piszcie w zleceniach.

*Dodanie do królestw z Koszarami działu "Wojsko" w Stan.

*Punkty PW

# Mogą być ponownie rozdawane/zmieniane i nie liczą się do czynności (znaczy, że mozecie budować 2 budynki i tak rozdawać punkty PW)
# PW można zmieniać co 2 dni w jakiej się chce ilości
# Zbyt częsta zmiana PW (3 razy w tygodniu) zmniejsza zadowolenie (na tydzień) o 5 %

*Brak domów.

# Brak domów skutkuje spadkiem zadowolenie natychmiastowo o 10% i o 0,5 % z każdym następnym dniem w grze.

# Innym efektem braku domów jest wymieranie ludzi. 2 % SL bez domu każdego dnia.

*Ranking

# Zmiana nazwy z "Ilość wojsko" na "Siła militarna"

Włocznik = 1 pkt SM (siły militarnej)
Miecznik = 2 pkt SM
Łucznik = 1 pkt SM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 18:33, 01 Lis 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.2.1]

*Zarządzanie nie daje bonusu do SL (powinniście się cieszyć Razz)

*Ranking

# Usunięcie ilości SM w rankingu

*Dodanie opcji rozrastania wiosek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 10:53, 02 Lis 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.2.1b]

*Usprawnienie działu systemu "Kolejne budynki/technologie"

Po szczegóły zapraszam do tematu Smile

*Zadowolenie nie dodaje % do produkcji SL


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reinger
Administrator


Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 12:48, 02 Lis 2007    Temat postu:

Reign or Fall [PBF Beta 0.2.2]

*Kolonie

# Po udanym kolonizowaniu (4 kolonistów wysłanych) można zbudować miasto (50 D, 50 K, 10 Z).

# Koszt każdego kolejnego miasta jest równy x2

Ważne!!!

*SL

# Jako że przyrost SL jest ciągle drastycznie duży, zmieniam przyrost ludzi na kratką z 5 na 3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.reignorfall.fora.pl Strona Główna -> RoF Gra Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin